Copy - paste

Questions!


Snott från Sabrina och Cissis fantastiska blogg metrobloggen.se/hotchicks


Tre namn som du har:

1.Kristin
2. Amanda
3. Söderstrand

Tre namn som du har använt på internet:
1. Mandy_Q
2. Christine
3. amandafredrik

Tre saker du har gjort den senaste timmen:
1. Kollat på Dharma & Greg - fett bra program!
2. Läst bloggar
3. Tänkt förbjudna tankar

Tre saker du inte gillar med dig själv:
1. Jag är känslomässigt handikappad
2. Jag pratar för mycket och för högt (ja, jag vet faktiskt om det själv)
3. Jag skrattar ofta hysteriskt och för länge åt halvroliga saker

Tre städer som du har viss härkomst från:
1. Göteborg
2. Alingsås
3. Kristianstad

Tre saker som du är rädd för:
1. Små utrymmen.
2. Att någon i min närhet ska försvinna
3. Att vara ensam

Tre saker som du har på dig precis nu:
1. Blå piké
2. Ulltofflor
3. Mjukisbralls

Tre viktiga saker som du äger:
1. min laptop
2. min mobil
3. min sjukt snygga plånbok - tillverkad ENDAST av silver tejp

Tre av dina favoritband:
1. Jason Mraz
2. Imogen Heap
3. Regina spektor

Tre saker som gör dig glad:
1. Vänner
2. Närhet
3. Leenden

Tre av dina favoritlåtar just nu:
1. Imogen Heap - say goodnight and go (spontandans)
2. yellowcard - how I go
3. Paolo Nutini - curbside prophet eller kanske new shoes

Tre nya saker som du vill prova inom ett år:
1. One night stand
2. Va ekonomiskt oberoende
3. Bo själv

Tre saker du ångrar:
1. 3/5 av mina senaste förhållanden
2. Att jag inte har bättre relation med min syster
3. Att jag missar chanser av ren feghet

Två sanningar och en lögn:
1. Jag har haft ett 1 cm djupt, genomgående jack i läppen efter att ha åkt skidor rakt in i en stolpe
2. Jag har ett födelsemärke som ser ut som ett dollartecken
3. Sjungit i ett band som hette Varandras orkester, musikstilen var purjopop

Tre saker på utsidan som du tänder på hos det motsatta könet:
1. Utstrålning (tråkigt svar, jag vet. men DAMN vilken skillnad det gör!)
2. Klädstil
3. Hållningen, definitivt

Tre saker på insidan som du tänder på hos det motsatta könet:
1. Humor
2. Känslighet (jag kräver att vissa stört tydliga signaler blir uppfattade utan att jag ska behöva påpeka dem!)
3. Påhittighet/förmåga att överraska

Tre saker som du inte kan göra:
1. Tailgrab med snowboard (jag jobbar på det...)
2. Styra mina impulser
3. Rita

Tre saker från det förflutna som du saknar:
1. Bilbo
2. Farfar
3. Förmågan att vara själv

Tre saker du önskar dig:
1. En plats på en veterinärutbildning i framtiden
2. Nytt blod i umgängeskretsen (inte nödvändigtvis för att ersätta, jag älskar er fortfarande :) )
3. Förmågan att tycka om att ha Fina kläder på mig utan att känna mig obekväm

Tre saker som du gillar att göra på fritiden:
1. Umgås med folk, så klart
2. Dansa
3. Gå ut på krogen med gött folk :)

Tre saker som du verkligen vill precis nu:
1. Kunna somna snabbt
2. Håller med i Cissis svar: "jag vill kyssas!!"
3. Ha någon att prata ut med

Tre saker som du vill bli:
1. Mer vältränad, hehe låt mig "rephrase that", bli något tränad alls :)
2. Veterinär på en djurpark
3. Mer medveten om min jobbighet och förmågan att minska den

Tre ställen som du vill besöka:
1. Tanzania - Februari 2008, here I come!
2. Kina
3. Italien (hört att det finns gott om heta gubbar där)

Tre saker du vill göra innan du dör:
1. Tatuera mig
2. Gifta mig, of course
3. Ha feta fester


Wow, sheat vad trött jag är nu... God natt


Kommentarer
Postat av: Sabrina

L-O-V-E babe! ;)

2007-09-06 @ 00:52:05
URL: http://www.metrobloggen.se/hotchicks
Postat av: cecilia

"Tänkt förbjudna tankar" det var möjligtvis inte om mig ;)

2007-09-06 @ 01:51:44
URL: http://metrobloggen.se/hotchicks
Postat av: Amanda

Vem skulle det annars handlat om?

2007-09-06 @ 10:59:47
URL: http://flickanfredrik.blogg.se
Postat av: cecilia

ah dum fråga, det är ju givet :O

2007-09-06 @ 16:00:21
URL: http://metrobloggen.se/hotchicks
Postat av: Johan

Jag har också en tejp-plånbok!!

2007-09-09 @ 22:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0