Ajaj... Men kul kul!

Haha, det skulle ju va en lugn kväll igår!
Jaja, jag mår i alla fall oförskämt bra idag jämfört med hur jag brukar må efter sådana mängder.
Men va fan gör man...
Kom till Edvard på förfest, stack iväg till hans polares fest, där vi hittar ett gäng på 5 pojkar med adelsnamn som sitter djupt inbegripna i ett parti Vem vill bli miljonär?
Vi 3 som kom dit, Edvard, Gutta och jag, hade sjukt tråkigt, satt i soffan och tråkade oss och drack av deras fancy drinkar.
Dom jävla idioterna visste för helvete inte ens vilken tid brunch serveras!
Eller att det var Dante som skrev Den Gudomliga Komedin!!!
Asså, jag är ju ingen expert eller så, men man har väl för fan gått svenska a!
Suck...
(Bilder kommer senare)
Sen begav vi oss hemmåt och när vi nästan var framm mötte vi ett gäng pojkar och en flicka som lla såg överförfriskade ut och dom idkade flitigt leken "Muckar du, din jävel?!" vilket resulterade i ett smärra slagsmäl mellan Gutta och en av de där pojkarna... Jag blev irriterad och försökte dra isär dem och Edvard hade till en början samma ambition, men eftersom även han druckit lite och att han blev skapligt provocerad hade jag snart två pojkar som är hyffsat mycket större än mig att hålla tillbaka.
Anyway, vi kom därifrån till slut och allt gick bra.
Sen satt vi hos Edvard och snackade ett tag, sen va det sängdags. Härligt.

Idag har jag och Edvard sett Hot Fuzz den var jävligt rolig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0