Ååh...

Jag har haft en bra dag.
Är fortfarande glad över mina nya kläder och jag känner mig så nöjd med mig själv över att ha varit och tränat.
Var med på ett dansaerobicspass för första gången någonsin idag och jävlars moder vad svettig jag blev!
Men de va kul som fan.
Nu kan jag gå och lägga mig i vetskap om att jag får sova länge imorgon.
Jag måste i och för sig ha mobilen på, ifall någon skulle ringa från vkariepoolen måste dom kunna få tag i mig, men jag kan ändå inte jobba imorgon på dagen, för ja jobbar 17-21 som personlig assistent.
Åter igen, jävligt schysst arbetspass.
Jag får dessutom just imorgon betalt för att gå till simhallen, och de e ju fan inte varje dag det händer!

Men men...

Kan ju också meddela att just idag har jag haft fler enskilda besökare än någon annan dag.
Det är inte jättemånga, men det är ändå flest.
Antalet sidvisningar på en dag varierar glet mycket.
Min statistikkurva "sjönk" jättemycket efter att någon/några vilda människor klickade runt hur mycket som helst och skapade ett jättestort gap till resten av statistiken.
Men, hey, jag klagar inte!
Klick away!
Den senaste månaden har jag haft ca 1000 sidvisningar.
Detta är ungefär så många de största bloggarna har på en fjärt, men jag är glad ändå.
Jag är glad och ärligt talat lite chockad över att jag har över typ 30 i månaden.

Tack för att du läser :)

(Eller i alla fall, tack för att du råkade hamna på den här adressen)

Kommentarer
Postat av: pygge

hur ser man hur många som besökt ens sida :D

2007-09-18 @ 15:07:02
Postat av: Amanda

Man klickar på Översik och sedan Statistik, då får man fram ett diagram.

2007-09-18 @ 15:09:26
URL: http://flickanfredrik.blogg.se
Postat av: pygge agaiin

okeeej taaankyooou :D

2007-09-18 @ 19:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0