Vilken dag...?

Ja, det kan man verkligen fråga sig.
Klockan ringde 5.10 imorse och efter att ha varit halvvaken och upplevt skräckscenarion om förskolans larmsystem ett tag gick jag upp.
Shit, vad tidigt det var.
Och det barn som skulle kommit 6.30 kom ju för helvette inte!
Första barnet kom typ 7... Grrr...
Jaja, pengar.
Slutade klockan 1 och väl var väl det.
Åkte till Maxi, köpte en svart typ kajal/ögonpenna eller liknande för att kunna fixa utstyrseln ordentligt.
Åkte hem, sov en timme.
Åt lite, tittade tv.
Väntade tills det började bli mörkt med att gå ut.
Varit ute i 40 min och nu sitter jag här.
Ska vara hos Caroline vid 7, så jag har ett tag på mig innan jag verkligen måste börja byta om och sminka mig.
Lägger upp en bild innan jag åker om jag orkar.

Jag ska nog ta och läsa lite innan jag sätter igång :)

Kommentarer
Postat av: Alex

Själv går man upp kl 4.50 varje dag och går och lägger sig vid halv nio. Har verkligen inget liv.. Lever för jobbet istället!

2007-10-31 @ 20:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0