Va fan!?

Jag trodde att jag visste vem det var som skickat brevet, men nu vet jag inte det längre!
Haha, det här blir bara skummare och skummare....
Hörru, Markus... Har vi träffats?
För visst är det Jonte som i Sebbes bror du menar att du är vän med?
Jag vet att Jonte läst min blogg, men hans vänner?
Hm... Är jag ute och cyklar nu?
Haha, detta låter ju jättekonstigt, men jag är så sjukt nyfiken!
Och jag och Lina har pratat om det här och vi kommer inte på någon annan det kan vara!
Så, Markus, vet jag egentligen vem du är?

Kommentarer
Postat av: Markus

Tja igen Amanda!
Näää, snälla, ta de lugnt o coola ner för de här
e egentligen inte alls ett skvatt skumt.
Så här e de, näpp vi har inte träffats IRL va ja vet. Som jag skrev e jag polare me Jonte.
Ja träffa honom när jag drog omkring me nåra kompisar o nån av dom kännde visst Jonte sen förrut.
Och så fick ja höra om din blogg o kolla sen in den o tyckte den var skitbra och jävla cool (läser många bloggar).
Ville bara va snäll o schysst mot dej för din astrevliga blogg skull o tipsa dej lite o göra dej gla o därför skicka ja ett brev (kan ju va kul tänkte ja för man får ju typ aldrig sånna brev utan mejl o sånt) me lite tips för ja bor ju för fan i Götet o vet hur jävligt svårt de e att hitta lägenhet här. Hoppas ja inte oroa eller gjorde dej lessen isåfall ber ja om ursäkt. De va kanske en dum idé av mej, e lite impulsiv av mej, så ja lovar att alldrig skicka till dej igen. Glöm en liten dum skit som mej, ja gå bara i 1:an på gymnasiet.
So don´t worry, be happy!
Hoppas du får en topphelg där nere i Skåne o att du får de jättebra me allt i livet i fortsättningen.
Ha´re superkanon! //Markus

2007-10-05 @ 10:41:21
Postat av: Amanda

Haha, toppen!
Nej, jag blev inte alls ledsen eller rädd eller något annat sånt otrevligt, jag blev jätteglad men lite konfunderad och mycket nyfiken :)
Jag önskar att jag också gjorde sånt...
Skrev uppmuntrande brev till folk jag inte kände.
Hoppas verkligen inte du slutar göra så, för det var jättefint gjort :)
Njut av gymnasiet! Snart är det slut :)
Haha, gammal hagga som talar här...
Kul att du gillar bloggen!
Ha de godis!

2007-10-05 @ 11:20:38
URL: http://flickanflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0