Utmanad

Jag blev utmanad av Hot Chicks (eller egentligen Sabrina) att skriva ner 7 sanningar om mig själv.
Man är väl inte sämre än att man klarar det :)


 -   Jag har varit aktiv nördmedlem på Harry Potter-sidan hogwarts.nu
 -   Jag har somnat under sex
 -   Jag har aldrig fejkat orgasm
 -   Jag är en sån som petar näsan när jag kör bil (det är tydligen vanligare än man tror :) )
 -   Jag har varit mobbad
 -   Jag tycker i största allmänhet inte om tjejer
 -   Jag fuskar i spel :)


Eftersom Sabrina utmanade flera av mina vänner tar jag bara några stycken:

 -   David
 -   Lina
 -   Sune

Kom igen nu, våga lite :)

Kommentarer
Postat av: cecilia

nääähä, jag har också somnat under sex. typ 2 ggr. hahaha :D

2007-10-22 @ 22:15:34
URL: http://metrobloggen.se/hotchicks
Postat av: Edvard

Brukar också peta näsan.. fast bara när jag är på bio med dig =P

2007-10-22 @ 22:45:39
URL: http://www.divine-online.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0