Utekvällen Allan

Ja, jag får väl börja från början.
Som tur var kom jag ihåg att ta lite bilder igår, så att jag har lite vackra och mindre vackra människor att visa upp ;)

Vi började med att  bege oss till Delirium

image117

Sune och Thomas var med

image118

Det var även  David, Erik och Alex

image119

Viktor och Anton var där och efter ett tag joinade också den vackra Arna

image120

Det här spännande ölet vågade Arna sig på

image121

Sen snubblade jag över Therese och hennes vän Alex (ja, det fanns två Alex. Mycket förvirrande)

image122

Alex talade passionerat om öl

image125

Jag fattade ingenting....

image123

Pojkarna köpte monster öl

image124

Jag försökte få ragg. Det gick... Så där...

image126

Det gick bättre för Alex

image127

Som sagt... Jag vet inte hur han gör, men han lyckas tydligen ;)

image128

I'm hot, you're not

image129

Sen träffa vi de här sköna lirarna. Arna var inte sen att visa upp godbitarna :)

image130

Sen bar det av till Wish. Jag har aldrig varit där förut. Men det var väl fint och sånt.
Högljutt så klart. Tur att jag är duktig och använder öronproppar. Synd att man får massa tinnitus ändå.

Här tar bilderna slut :)
Ska se om jag kan sno några av Arna sen, hon tog en massa kort har jag för mig.

Summeringen blir väl i alla fall att jag gjorde en massa saker igår som kanske  inte var helt genomtänkta.
Men jag hade jättekul.
Fast jag mår mindre bra idag... En dusch skulle inte va helt fel.

Åh, herre gud, jag har ju lovat att jag ska med Ellinor till Gretas ikväll.
Måste fräsha upp mig till dess :)

Kommentarer
Postat av: Johan

Ja jävlar vad öl... Mitt nya favoritställe iallafall. Å ikväll blir det dubliner. skit också...

2007-10-20 @ 13:46:00
URL: http://schooner.blogg.se
Postat av: Arna

Korten kommer upp på bilddagboken inom kort! NÄr jag orkar lägga upp dom haha.
Sicka jÄvla pose bilder du har tagit då, dala-anders och finlandsserben. Mahaa!:D

2007-10-20 @ 17:17:08
URL: http://www.metrobloggen.se/ArnaS
Postat av: Alex

Jag antar att det är min oemotståndliga charm. Vem gillar inte stor full hårig kille flåsandes i örat. Alla kvinnor och vissa killars dröm...

2007-10-21 @ 16:07:40
Postat av: Hanna

Skvaller: Jag vet att det fanns en tjej som var upp över öronen förälskad i tessans vän alex... hihi

2007-10-22 @ 05:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0