usch

Jag har börjat bli en sån där som skriver utan anledning, bara för att skriva.
Det är otroligt tråkigt att läsa sånna bloggar.
Förlåt.
Jag ska se till att ha något att skriva om nästa inlägg!

För att göra detta inlägg lite mer meningsfullt tänkte jag tipsa om en kompis resedagbok.
Hanna har jag kännt sen jag var en liten teling och nu har hon lämnat trygga Alingsås för att söka lyckan i Australien.
Hon och hennes pojkvän Joel har bott där i typ 3 månader nu och de skriver och fotar en del.
Hanna går någon form av designutbildning och Joel massageutbildning.
Kolla gärna in det! :)

Just det, om du har för lite att göra och vill a lite sällskap ikväll kan du komma till Delirium.
Där tänkte jag och några vänner hänga ett tag :)

Kommentarer
Postat av: Johan

Jaså, Delirium? Låter trevligt. Kanske ses där då.
Måste bara hitta en stor sten först och hälsa på sebbe...

2007-10-19 @ 16:12:55
URL: http://schooner.blogg.se
Postat av: Arna

Jag hoppas du skrev fel nu för över 2000 ölsorter får dom väll inte plats med i ett och samma rum? :D

2007-10-19 @ 17:00:52
URL: http://www.metrobloggen.se/ArnaS
Postat av: Hanna

Wohoo!! Ball du eeee :)

2007-10-21 @ 04:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0