Sött

Jag var tillbaka i samma klass jag jobbade i igår idag. Oj vilken rörig mening.
Jag skojade med dem igår och sa att jag förväntade mig presenter idag eftersom det är min namnsdag och först blev de lite rädda men sen fattade de att jag bara skojjade :)
När jag kom till skolan var jag först rastvakt och träffde inte min klass, men en klass jag hade förra veckan kom drällande fram till mig en efter en och skrek GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN AMANDA!!!
Han som var deras lärare berättade att när de gick igenom dagens datum och vilka som hade namnsdag hade de alla berättat att det fanns en tjej som jobbade på skolan som hette Amanda och att de kände mig.
Haha, det var lite gulligt.

Sen kom jag in i mitt klassrum för att börja den första lektionen och då hade de små fjäskisarna skrivit stort på whiteboarden Världens bästa vikarie! Grattis på namnsdagen Amanda!
En av tjejerna hade också tvinnat små snören av garn på syslöjden som hon gav mig.
De va jättefula och jag slänge dem så klart, men det var sött :)
Sen fick jag lite godis av barnen också när vi tittade på film i slutet av dagen och när vi hade slutat och jag precis skulle gå sprang den blygaste tjejen fram till mig, sa grattis och gav mig lite godis.
Det tyckte jag var fint :)

Att ha namnsdag är ju inte direkt världens häftigaste grej, men hos dem var det riktigt kul.

image150

Kommentarer
Postat av: Lina

Men va? Slängde du snörena? Du borde haft på dig dem minst en vecka, tycker jag ;-)

2007-10-26 @ 22:10:17
URL: http://www.linamusique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0