Skönt

Har fått reda på vem det var som skickade brevet :)
Svaret kan läsas i kommentarerna på föregående inlägg.
Skönt att få reda på vem det var och jag hade totalfel i min gissning.

Kom just hem från scouting med Edvard, Peter och en drös med ungar.
Det var trevligt. Speciellt kul var det att se dem båda i ett sånt sammanhang.
Som auktoritetspersoner. Som inte var totalt säkra i sina roller.
Sorry grabbar :)
Efteråt fick jag en bulle. Och det är ju alltid roligt.
Imorgon är det kanelbullens dag för alla som missat det!
Gå inte miste om denna möjlighet att okontrollerat och utan skam knö i er obestämd mängd kanelbullar.
Jag ska jobba i 2.5 timmar, sen packa lite, sen åka tåg och buss till Lina och sova hos henne.
Det kommer bli en toppendag helt enkelt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0