Så jävla nöjd

Jag stöter verkligen på dom skönaste människorna!
Haha!
Fick en underbar kommentar på mitt manifestationsinlägg!
Tack "Andy Boy" :)

Men det får mig att fundera lite.
Nu har det kommit fram i alla fall ett par människor som jag aldrig har träffat som läser min blogg, och jag fattar verkligen inte varför!
Dom har till och med sagt att dom tycket att bloggen är bra!
Asså jag tycker väl att det mesta jag skriver om är intressant, men kanske inte för allmänheten, men för mig och mina vänner.
Jag är ju inte heller någon duktig bloggare på det sättet att jag skriver om saker som är viktiga och sånt, jag skriver ju bara om skit som berör mig!
Nä, ja fattar ingenting...

Men om du sitter där och känner dig träffad av att va en sån som läser utan att känna mig, kan du då inte ta dig en liten minut eller två och förklara lite för mig vad det är som gör att du läser den här bloggen?
Skulle lugna mitt nyfikna sinne avsevärt :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Får väl vara så snäll & lämna en kommentar då :P Gick in på din blogg för att kolla bara, för jag tyckte du hade roligt "namn" Flickan Fredrik. Hare gött! :)

2007-10-13 @ 02:03:09
URL: http://jennyandthecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0