Rules, boundaries, limitations

Jag borde verkligen sluta småäta!
Jag gör det hela tiden och jag har inte funderat så mycket över det förrän nyligen.
Nej, jag tycker inte att jag har blivit tjock och vill gå ner i vikt.
Tvärt om! Jag går gärna upp i vikt!
Men då vill jag att det ska vara i muskler.
Jag tränar ju ändå en del nu och har börjat tänka mer på vad jag äter, men småätandet har hängt kvar mycket hårt.
Man kanske borde införa en sån där lördagsregel?
Lina och alla hennes vänner håller på med det...
Det är nog bra egentligen.
Fast för mig skulle det nog inte räcka.
För mig får det nog bli en fredag-lördag-söndagregel! :)

Kommentarer
Postat av: Little darling

jag småäter hela tiden :D

2007-10-08 @ 18:00:58
URL: http://littledarling.webblogg.se
Postat av: Alex

I'm on a seefood diet, I see food and I eat it..

2007-10-08 @ 18:23:14
Postat av: Ed

Jag tillåter mig själv käka skit hela helgerna, kom fram til att det inte spelar så stor roll om jag bara äter godis på lördagen för om jag inte sitter och kollar på film med en godispåse så blir det lätt att jag dricker alkohol hela helgen och det är fanemig inte bättre än godis =P

2007-10-08 @ 19:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0