Raggningens ABC

Ja, jag drog iväg till Sticky lite oväntat igår.
Sabrina skulle jobba där, Cissi skulle hålla sällskap och David o Thomas skulle också dit.
De va faktiskt riktigt kul :)
Cissis bror var också där, full, glad och speedad! Haha!

Nu ska jag förklara rubriken.
Jag blev igår textbook-raggad!
Den här killen hade verkligen läst in sig på "hur man raggar upp en tjej - 10stegsmetoden"!
Det var fan asroligt att se honom gå igenom varje stadie!
Ja ska inte säga att han var dålig, men det kändes väl lite väl inövat :)
Jag fick min första ragg-drink ever! Grymt!
Han fick mitt nummer i alla fall, så vi får väl se om han hör av sig eller inte. Haha...

Fast det roligaste var nästan hur entusiastisk David var över att någon stötte på mig.
Haha, jag tror han va lite avis ;)
Han ville nog också bli textbook-uppraggad.

Kommentarer
Postat av: Cissipissi

det tror jag med, hihi. den jäveln!

2007-10-12 @ 18:34:22
URL: http://metrobloggen.se/hotchicks

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0