Ont i foten

Jag har haft ont i min fot i snart en vecka och jag har ingen aning om varför.
Kan inte minnas att jag har stukat den eller så.
Antagligen är de en inflammation, så mamma har sagt åt mig att käka ipren.

Jag har också en typ sprucken näsa efter att ha snutit mig så mycket de senaste månaderna.
Den vill verkligen inte ge sig, så jag skiter i den och kör ändå.

Erik ryckte in idag.
Stackars pojke. Men han får väl skylla sig själv :)
Han var så nervös när jag pratade med honom igår.
Hoppas det går över snart. Jag skickade ett lyckatill-sms och peppeade honom lite, för säkerhets skull.

Jag har nog inte så mycket att säga idag.
Grattis till alla er som har lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0