NMJC

Idag har jag inte så mycket att skriva om.
Jag håller på och lagar lite mat. Anton kommer snart.
Vi ska kolla på gamla So You Think You Can Dance-avsnitt som ja har och han har missat, vi ska dansa lite Lindy Hop, vi ska kanske kolla lite Ljus i Alingsås och prata en massa strunt.
Det ska bli kul, vi har inte umgåtts på jättelänge.

Något jag insåg igår på Afrikaresanmötet igår är att jag kommer behöva inhandla en helt ny garderob innan jag åker.
Man kan inte ha tajta kläder, inte jeans och man måste ha knäna täckta.
Jag har ju för fan nästan bara sånna kläder!
Vad man ska ha är typ skjortor, kjolar, klänning, halvlånga stora byxor och annat sånt.
Allt i jättetunt material.
Jag tror att jag kanske har ett par gamla linnebyxor längst in i garderoben, men jag skulle inte sätta pengar på det.
Kjol och klänning använder jag ju över huvud taget inte.
Jag har väl ett par saronger, så de får åka med, men jag hatar verkligen att bli svettig mellan låren och det blir man alltid med sån där skit...
Ja, det får väl lösa sig.

Men som sagt, NMJC.
Not much, just chillin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0