Natt

Ja, egentligen hade jag tänkt göra ett tusen kilo lättare inlägg än det förra, men en massa känslor kom ivägen och det blev som det blev.
Jag är faktiskt inte deprimerad, jag kom bara att tänka på allt det där och behövde få utlopp för det.
Här kommer i alla fall ett trevligare inlägg:

Idag var jag hos en etta.
Det var riktigt trevligt.
Jag börjar känna mig mer och mer hemma i "Fröken"-rollen :)

Jag har inte gjort så mycket mer än det idag, men jag tog lite bilder när jag var på promenad som jag tänkte jag skulle lägga upp i alla fall.
Bilderna är tagna med mobil, hoppas ni har överseende

image106

Så här bor jag. Hyffsat idylliskt :)
Det ligger inte ens så off som det ser ut.
Tar bara typ 10 min att cykla till stationen.
Fast det säger kanske mer om Alingsås storlek än mitt hus...

image107

Ville se hur kameran reagerade på solen och jag tycker bilden blev lite häftig :)
Vi har två fiskedammar precis utanför huset, det är en av dem du ser här.

image108

Här är mina bäbisar.
Jag vet, inte så lika mig. De fick det mesta av sin pappa, faktiskt.
Jag skulle lagt upp en bild på honom om jag inte bränt alla hans fotografier under vår svåra separation.
Jag vill helst inte prata om det...

image109

Hit gick jag på min promenad. Det är en mycket avlång, vacker sjö som heter Kroksjön.
Den är asgo att bada i på sommaren.
Det finns en liten ö längre bort som man inte ser här ifrån där man kan bada från klippor.
Det ser lite havslikt ut där, faktiskt.


image110
Nej, det här var inte på promenaden.
Men jag är så stolt.
Jag har bakat den! :D
Den ser inte så himla aptitretande ut, men den är stört god!
Det är smält blockchoklad inuti, det är hemligheten...
Hehe... Ja, det var ju det där med att småäta...

Jag brukar aldrig baka! Jag fick ett infall och gjorde det.
Och jag ska inte ens ha mens snart! Det hade kunnat förklara det.
Ja, det är underligt...

Det kanske är för att min syster, som brukar baka, kommer hem i helgen.
Ja, just det Emily kommer hem i helgen.
Hon och Tobbe ska ta med sig kattungarna.
Ja, just det, Tobbe är alltså Emilys pojke och de har nyss skaffat barn.
Eller jag menar katter. Eller?
Ja, det ska bli kul att träffa dem.

Och på lördag är det dags för mig och Lina att gå på Bamboo och JONAS GARDELL!
Jag kan fan knappt tro att det snart är dags!
Som jag har längtat!!!
Åh, det kommer bli underbart...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh Amanda, gud vad jag längtar hem nu. Vill inget hellre än att promenera till kroksjön med dig och äta kaka. Ni bor så himla fint, det vet du ju.

2007-10-10 @ 01:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0