Mystery letter

Jag har fått ett brev idag!
Bara det är något exeptionellt för mig, för jag får aldrig brev.
Men det var inte bara ett brev, det var också ett handskrivet brev!
Det var heller inte bara ett handskrivet brev, det var ett klippt och klistrat brev!
Inte den creepy sorten där folk klipper ur ord och bokstäver ur en tidning för att skriva äckliga meddelanden och hot, utan den trevliga sorten där någon har klippt ut något ur en tidning för att visa upp.
Det var faktiskt ett brev som innehöll annonser med sidor där man kan söka lägenheter!
I och med att jag inte har berättat det för värst många förutom att jag har skrivit det på bloggen, måste det vara någon som läst det här och då har jag en mycket viktig fråga:
Vem är det från?!
Personen, som jag tror är en kille efter att ha tittat på handstilen en stund, har slarvat så när den skrev sitt namn att det inte går att se vad det står!
Och jag som är så nyfiken av mig!
Någon har tagit sig tid, kanske inte jättemycket tid men ändå någon, att klippa ut annonser och klistra på ett papper och skriva namn och adress och skicka till mig och jag vill säga tack :)
Namnet ser ut att börja med ett M eller möjligtvis ett H och det slutar troligen på ett g, ett j eller ett s. Haha, ja ni förstår hur svårtytt det är! :D
Så snälla, om det är någon som läser min blogg som skickat det, skriv vem du är! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0