Mor, lilla mor del 3

Idag fyller min mamma år!
Grattis!

Anton var här idag.
Det var jättetrevligt.
Blev svampplockning ett tag, lite beautysalong, dansade och solande, allt som planerat :)
Vi har knappt umgåtts sen vi gjorde slut, och det var underbart att känna att det fungerar.
Vi kanske aldrig kan bli som vi var innan, men det känns som att vi är en bra bit på vägen i alla fall.

Ellinor smsade och frågade om vi skulle dra till Grethas i helgen, självklart sa jag ja! :D
Grymt ställe det där.
Har bara varit där en gång innan, men jag vill absolut tillbaka.
Jag skulle kunna åka dit spiknykter och bara titta på alla underbara människor.
Grymt.
Ska också få se hennes nya lägenhet, det ska bli jättekul!
Hon hade inflyttningsfest i lördags, men då var det så himla mycket annat att det bara inte gick.

Har anmält mig till en solo-charlstonkurs, hoppas jag kommer in :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0