Laddar

Ja, fan vad jag laddar nu!
Har provat massa olika kläder för att hitta en bra Lindy-outfit.
Jag skulle kunna lagt upp bilder, men det är emot mina principer.
Jag har läst igenom mina anteckningar från förra Gardell-showen.
Ja, jag tar anteckningar. Jag är nördarnas nörd.
Det är stört bra att ha!
Då minns man alla roliga skämt man ska återge till alla andra sen!
Jag har svultit mig i flera timmar nu för att va så hunrig som möjligt på Bamboo.
Bamboo har fan ingen bra rykte - med personal som pissar i golvbrunnar och allt vad det var - men det är jävligt god mat och framför allt är det tradition!
Åh, shit!
Det är sjukt!
Jag har fan svårt att skriva för att ja pumpad upp så jävla mycket adrenalin nu!
Ska åka hemmifrån om 30 min...

Jag kommer säkert glömma biljetterna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0