Kasst

Jag blir så trött på den här förkylningen som aldrig vill ge sig...
Har varit igång i över en månad nu. Fan.

Jag och mamma ska på gymvisning idag och träna efter det, annars blir det inte så mycket gjort idag.
Ser inte ens ut att bli sticky, haha :P
Imorgon ska ja jobba några timmar på morgonen, sen ska jag försöka göra något ordentligt.
David pratade om poker imorgon kväll, men vi brukar aldrig lyckas dra ihop tillräckligt med folk, så det blir nog inte av.
Jag är lite sugen på att gå till Delirium.
Fick ju aldrig smakat på det där prisvinnande ölet förra gången...
Ja, vi får väl se vad det blir.

Caroline har varit hos sin släkt i Tjeckien ett tag nu, men hon kommer hem i helgen.
Hoppas hon vill träffas nästa vecka nån gång.
Skulle va mysigt :)

Var är ni, alla som sa att de skulle kolla ljus i Alingsås?
Nästa helg är det slut.
Skynda er nu :)
Det är faktiskt riktigt vackert i år.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Johan

Fuck poker säger vi här, delirium gäller imorrn då. NU HAR DU LOVAT!

2007-10-18 @ 19:09:18
URL: http://schooner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0