Jobb...

...blev det inget med idag, inte.
Så istället blir det plan B; ut i Gråbos skogar med Edvard och plocka svamp!
Ja, jag träffade ju Edvard igår och det var så mysigt.
Hade jag varit intresserad av honom hade kvällen varit fantastisk med romantisk promenad och romantisk cafémiljö, men ack nej.
Nu blev det istället mycket mysigt och det var klart bra nog :)
Han är ledig idag så han kom med den geniala idén att om jag också var det skulle vi ut o klampa i skogen.
Sagt och gjort (ska göras?)

Så det är vad jag ska pyssla med idag i alla fall.
Visst är jag en skrämmande intressant människa?

Kommentarer
Postat av: Lina

Oja, man bara väntar på att få läsa vad som blir ditt nästa steg i livet ;-) Kom hit nu då :P

2007-10-03 @ 12:02:43
URL: http://www.linamusique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0