Ingen ängel

Edvard hade visst rätt, det här är fan ingen ängel.
Det ringde från vikariepoolen vid halv 8 imorse, men eftersom ja ska va personlig assistent idag tackade jag nej.
Efter det bestämde hon att du var det dag och lektid, så hon väckte mig var 5e minut genom att låta för mycket ett anfalla olika kroppsdelar. Kul.
Men men, nu är jag väl uppe i alla fall.
Ska börja jobba vid halv 3.
Gött.
Undra om jag ska skippa frukosten och gå direkt på lunch?
Sen ska jag jobba där till 6.30 imorgon och åka till en skola för att jobba i en 6a till halv 2.
Det blir nästan ett dygns jobb, men det blir nog rätt gött ändå.
Lön på fredag.
Satan vad tiden går fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0