Idol

Ja, alla har skrivit ett eller flera inlägg om detta, men jag känner mig ändå tvungen.
Idol är ett fiasko.
Jag kan inte beskriva det på bättre sätt.
Juryn är total-fake och lyssnar troligen över huvud taget inte och tittar troligen över huvud taget inte.
Antingen det eller så är detta ett test för att se precis hur lättmanipulerad medelsvensson är.
Jag håller med om att kvalitén på deltagarna är bättre i år än den varit innan, men jag tycker inte det säger så mycket.
Jag tycker inte om personattacker, så jag ska inte skriva allt jag tycker illa om deltagarna, men jag kan säga så här mycket;
Vinner inte Kristoffer eller Marie ska jag aldrig se ett Idol-program igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0