Hitta en lista

Den här skulle väl egentligen skrivas innan en helg, men ja kör på helgen som gick istället...


1. När du duschar, sätter du på vattnet och går in eller går du in och sätter på vattnet sen?
Ja sätter på duschen, kissar (inte i duschen!) och skuttar sen in
2. Läser du etiketterna på din schampoflaska?
Haha, ja typ varje gång jag duschar
3. Har du duschat tillsammans med någon av motsatt kön?
Mycket mysigt, ja
4. Har du borstat tänderna i duschen någon gång?
Nä. Ja har eltandborste. Kanske är en dålig kombo.
5. Hur gammal ser du ut?
Ja vet verkligen inte. Ja tycker själv att jag ser ut som en liten fjant, men ja fick höra igår kväll att ja skulle kunna va 22! Haha... Nej, ja tror han ljög. Jag ser nog typ ut som min ålder. (18)
6. Vilken var den senaste låten du lyssnade på?
Nått me Linkin Park tror ja.
7. Har du blivit medlem i något på senaste tiden?
Massor. Facebook och massa saker i den, min mammas kör (någon hoppade på mig med en lista), boplats göteborg (leta lägenhet) och annat trams.
8. Vad har du för planer för helgen?
Va hos Lina torsdag-lördag och hade middag på fredagen, sen blev de båtfest på lördagen
9. Har du någonsin smugglat något till Amerika?
Aldrig varit där, men om ja åkte dit skulle ja lätt ta chansen!
10. Blir en kille/tjej sexigare om han/hon spelar gitarr ?
Ja, det tycker jag. Det är hett. Andra instrument går också bra, men det är inte lika mysigt att få ett trumsolo som godnattvisa förståss...
11. Bor du i en stad med en idrottsförening?
Va? Ja?
12. Hur många tror du att det kommer på din begravning?
Om ja inte lyckas överleva alla så blir det väl rätt många, skulle ja tro. Alla tycker ju om folk som är döda. Oj, lät konstigt. Vad jag menar är att det är ofta så att när folk dör blir dom automatiskt utan fel och man kan inte tänka onda tankar om dem och då kommer man väl på begravning i alla fall för att ja inte ska hemsöka dem.
14. Har du fler fiender än vänner?
Nej, inte riktigt :)
15. Har du någonsin skickat ett anonymt brev?
Jag tror det. I alla fall när ja va liten.
16. Kan du fixa din bil?
Inte i stor utsträckning, nej.
17. Har du tackat nej till en dejt någon gång?
Jag har aldrig blivit bjuden på dejt mer än av pojkar jag redan varit tillsammans med. Ta chansen! Bli den första att bli ratad! ;)
18. Är du smartare än dina vänner?

Än vissa i alla fall :)
19. Har du stulit från någon av dina vänner någon gång? 
Hm... Nej. Eller jo, kanske godis eller så, men inget ordentligt. 
20. Har du suttit i fängelse?
Nej.
21. Borde du ha gjort det?
Riktigt så olagliga saker tycker jag inte att jag har gjort.
22. Tycker du om lukten av öl?
Inte blandat med spya, men annars ja.
23. Har du någonsin dött eller dödat någon i dina drömmar?
Jajjemän. Massor!
24.Har du skänkt pengar till välgörenhet?
Givetvis.
25. Skulle du döda en hund för 1000 dollar?
Nej.
26. Har du några framtidsplaner?
Massor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0