Hahaha!

Min mamma är imponerad av mig!

Ja, okay. Det kanske inte låter så himla konstigt, men vänta bara, det kommer...
Hon är imponerad över att jag fortfarande är singel!
Det är ju sjukt!
Min egen mamma tycker att jag är slampig! :D
Nää... Ja skojja bara, så illa är det inte.
Hon är nog bara ovan vid att jag inte tar hem så mycket söta pojkar för henne att driva med :)
Hon brukar gilla det...
Och hon har ju lite rätt.
För att va mig har ja varit singel rätt länge :P
Det betyder i och för sig inte så mycket.
Och jag har inga direkta planer på att ändra på det heller.
Tyckte det var lite kul, bara.

Jag har varit så duktig idag!
Jag har joggat typ 4.5 km!
Jag inser att detta kanske inte låter så impressive i dina öron, men för mig är de fan en hel maraton.
Jag har fan inte sprungit på årtionden, känns det som.
Jag ville bara säga det :)
Jag är duktig!

Kommentarer
Postat av: Edvard

Men du är ju slampig? eller? =)

2007-10-08 @ 19:54:06
Postat av: Lina

Bra jobbat Amanda! Både när det gäller löprundan och de icke existerande pojkvännerna!

2007-10-08 @ 22:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0