Gretas

Jepp, det blev ännu en lite smågalen utekväll.
Även den här gången tog jag en del bilder, men det blev knappt några inne på Gretas för jag glömde kameran i väskan i garderoben.
Attans.

Jaja, här kommer det i alla fall!

image131

Först var vi hemma hos Ellinor.
Hennes lägenhet är underbar!
En sån vill jag också ha.
Vi spelade tv-spel, åt makaroner, förade lite...

image132

...och porrade lite.

image133

Dom är söta gossarna sprang vi på på centralen. Dom spelade flaskboll och vi hoppade in.
De ville få med oss på Afrikaparty. Tyvärr tackade vi nej. Det hade nog varit ball.

image134

Sen blev det dragshow! :D
(Gissa vem det ska föreställa :))

image135

Dom var heta som fan!

image136

:)

image137

Drottningen (the Queen hahahaha!) ;)

image138

Den här grabben snackade vi med ett tag.
Han var... intressant :)

image139

På väg hem träffade vi Robin (och Adrian som är utanför bild), Robin åt glatt upp Ellinors mat

image140

Ellinor var nöjd och glad som alltid

image141

Suck... Efter att jag tagit den här bilden insåg jag att jag fortfarande hade massanålar i håret och alla kläder på mig. Fan...

Hoppas fler hänger med nästa gång :)

Kommentarer
Postat av: Alex

Höjdpunkten för mig var nog när jag frågade Dj:n om han hade något med Wu-Tang Clan och han svara tyvärr.. HA!

2007-10-21 @ 16:27:24
Postat av: Johan

Höjdpunkten för mig var nog när jag fattade det som att Alex skulle in och hämta er och jag stod utanför Gretas i tio minuter och väntade för att sen irra bort till Bulgur...

2007-10-21 @ 18:07:22
URL: http://schooner.blogg.se
Postat av: Alex

Jag är inte den som betalar 120 kr för att gå in och hämta en person, vet att jag är tät men inte så tät.. Får väl citera björn: Här finns det flis.

2007-10-21 @ 18:57:22
Postat av: Amanda

Nae, stackars korkade Johan :)

2007-10-21 @ 21:34:21
URL: http://flickanfredrik.blogg.se
Postat av: Edvard

Och ironin i det hela är att alla dragshowarna ser ut som du =)

2007-10-22 @ 22:46:56
URL: http://www.divine-online.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0