Fundering...

Ja, jag har en liten misstanke om vem det skulle kunna vara.
Jag hade i och för sig ingen aning om att han läste min blogg, men jag har ju länken uppe på lite olika ställen så det verkar väl inte helt otroligt att han skulle kunna hittat hit.
Det låter inte heller så mycket som honom att skicka ett sånt här brev, fast jag känner honom visserligen inte så väl.
Haha, det låter verkligen inte som att det är han nu när jag tänker på det, men hans namn är det enda jag på något sätt kan läsa in i namnteckningen!
Fan.... skriv nån gång!


Edvard vill också att jag ska nämna att han numera kallar mig Gorilla-Amanda.
Han sa något om att det har med min storlek att göra, men jag vet inte...
Nu har jag sagt det i alla fall, så nu är han väl nöjd hoppas jag :)

Kommentarer
Postat av: Markus

Oki, oki, dear Amanda, here I am - the young charming and mysterious gentleman mr. X.
My name is Markus... Who!? Me!?
Yeeeah, är förståss polare me Jonte m.fl. och läser för fan självklart en så asbra och skitcool blogg som din. Hoppas tipsen kan va bra för dej att ha när du söker lägenhet i Götet. Good luck!
Ha´re bäst! //Markus

2007-10-03 @ 20:46:22
Postat av: Amanda

Tack! :D
Både för brevet och för att du berätta att det var du :)
Jag gissade helfel i alla fall!

2007-10-03 @ 22:22:51
URL: http://flickanfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0