Fint

Nora har fått massa behandling och mår mycket bättre nu :)
Hennes öron ser jättebra ut och ikväll kommer nya matte och hälsar på henne.
Nora försöker hjälpa mig skriva bättre inlägg genom att klampa på tangenterna och jaga musen på skärmen, men jag vet inte om jag tycker att det blir så mycket förbättring :P
Hon har fått springa lite lös i huset idag och hon lever rövare för allt hon har.
Hon är otroligt mysig. Hon följer efter mig vart jag än går och vill leka och mysa hela tiden.

Var hos en 6e klass idag, som sagt och jag ska tillbaka imorgon igen.
Det är himla kul att jobb med dem, förutom att de är så himla måna om att vara mogna och ändå är de så omogna.
Men men, så är det väl helt enkelt :)

image147

Nora diggar facebook

image148

Och bus :)


Jag läste förresten idag att Facebook har skrivet i sitt avtal att de får rätt att göra som de vill med allt men skriver in hos dem.
De får använda all information, alla bilder och allting och ge till vem de vill eller vad de nu kan tänkas göra.
Borde man vara orolig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0