Färdigdansat

Ja, nu får det fan va färdigdansat för den här helgen!
Idag dansade jag väl visserligen under aning mer kontrollerade former än tidigare kvällar, men ändå!

Idag hade vi gästlärare som rörde till allt för oss.
Jag ska inte förklara, det blir för krångligt när folk inte vet alls vad jag pratar om.
Jag tycker att jag blir duktigare och duktigare på att följa och det gör mig jätteglad.
Jag till och med var lite elak vissa gånger idag och vägrade att göra som jag visste att jag skulle bara för att jag inte fick någon förning.
Till mitt lilla försvar hör väl att lärarna uppmuntrade detta :)

Haha, när vår kurs var slut hoppade Erik på en tjej han kände som visade sig vara någon han inte kände.
Jag älskar att se folk bli så ställda och vilja komma på suveräna förklaringar som gör allt ogjort.
Obetalbart :)

På fredag blir det dans på Fredagsswing för min del och då ska det vara halloween-tema.
Jag funderar på att göra något roligt till det.
Dessutom behöver jag en bra kostym till Carolines fest om drygt en vecka.
Jag har ingen aning om vad jag ska klä ut mig till!
Kom mycket gärna med förslag!

Nä, Amanda ditt äckliga snusk, gå och duscha nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0