Färdig

Tränade styrka med mamma idag.
De tog lite bättre idag, de kändes gött.
Jag provade på vattenmassagen också, den va lite skum men rätt skön.
Man ligger typ på en vattensäng och så får man jetstrålar i ryggen.

Åh, jag hittade en annons på blocket om den perfekta lägenheten idag!
Jag skrev ett mail till annonsören, men jag ska inte hoppas.
Det är så sjukt svårt att få...
Bajs.

Antar att många ska till Sticky idag, men det blir inte så för mig.
Jag sov inte alls bra på jobbet i natt, började tidigt och så ska jag ju jobba imorgon också.
Dessutom har jag tränat idag, jag ska dansa lindy hop hela kvällen imorgon och Therese föreslog Gretas till helgen igen.
Haha, ja det låter som att jag övertalar mig själv lite grann, men jag är faktiskt inte så himla sugen idag.
Och lönen kommer väl först imorgon om jag inte misstar mig?

Fick sms från ABC-raggaren nyss. Han fråga om ja skulle dit ikväll.
Det va väl därför ja kom o tänka på de :)
Cissi och Sabrina lär väl dra dit i alla fall, de är ju fetaste sortens stammisar där ;P
Gött för dem med lite pengar på bloggen också, grattis tjejer!

Ha så kul alla som drar ut ikväll!
Jag ska minsann kolla på CSI och äta chips :D

Kommentarer
Postat av: Banan

höhö, vi träffade ABC-raggaren:)

2007-10-26 @ 11:46:04
URL: http://www.metrobloggen.se/banan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0