Buhu

Min efterlängtade, fantastiska, häftiga danskurs har blivit inställd!
Jag ska inte få dansa Lindy Hip Hop i höst...
Jag hade verkligen sett fram emot det! Men jag fick ett mail där det stog att det inte skulle bli något.
Det blir troligen till våren istället, men de kunde inte ens lova att vi som blivit antagna den här omgången skulle få förtur.
Fan också...

Edvard kommer om en stund. Det är ju kul i alla fall.
Vi ska se Ljus I Alingsås och kanske caféa lite som något råkar vara öppet.
Det roliga med Ljus I Alingsås är att man faktiskt kan gå den många gånger utan att det blir tråkigt.
Man ser olika saker varje gång.
Förra gången ösregnade det och som jag sa tror jag att det tillförde en del, idag är det bättre väder, så vi får väl se vad det gör för skillnad.

Har lovat att jag ska gå den med Cissi och Arna också nån dag.
Alla som vill hänga på är mycket välkomna :)

Inget jobb i morgon än så länge.
Lite jobb på torsdag.
Sen ska jag till älskade Lina :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0