Anekdot

Liten kul grej jag fick höra förra helgen:

Min mamma är barnmorska och jobbar sen flera år tillbaka på ungdomsmottagning.
Hon är inte gynekolog, men hon får ändå göra en del enkla gynekologiska undersökningar, så vissa ser på henne som sin gynekolog.

Anyway, när jag var hos Ellinor berättade hon att en kompis till henne hade sett mig och mamma på gymmet.
Men puckot hade inte den bästa slutledningsförmågan, så hon sa:
"Du vet din kompis, hon den lilla med krulligt hår?"
"Amanda, menar du?"
"Ja. Va fan gjorde hon på gymmet med gynekologen?!"
Hahaha! Hon trodde typ att ja va nått special case och behövde extra fittvård eller nått :D:D:D

Jag tyckte i alla fall de va stört kul...
Ibland är människor tröga. Då får vi andra något att roa oss med.

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, vilken trög tjej!!!

2007-10-27 @ 12:10:45
URL: http://www.linamusique.blogg.se
Postat av: Johan

Fittvård, dagens ord...

2007-10-28 @ 02:38:50
URL: http://schooner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0