Uppspelt

Jag är helt lyrisk över den här helgen!
Det ska bli så jävla ball!
Föst ska vi åka till Lina och se hennes show som kommer va grym.
Jag vet detta eftersom jag såg några andra föreställningar de hade gjort i smågrupper när ja va nere och hälsade på och detta är mycket mer genomarbetat.
Sen ska vi mysa lite med Lina på kvällen, så länge hon orkar.
Dagen efter måste vi visserligen åka rätt tidigt, men det är av en bra anledning.
Jag vet inte om Sebbe och Sune ska med, men jag ska i alla fall till Duke's Place och dansa järnet!

Den här gången ska jag pröva att föra på prova-på-kursen och de ska bli jättekul.
Men inte nog med det, Anton tar också med sig typ hela sin släkt och en massa trevliga människor från hans orkester, så de ska pröva på att dansa de med. Hur kul som helst!
Jag har dessutom grymt snygga kläder den här gången :)
Det är också Antons födelsedag på lördag, så honom ska vi gratta.

På söndag ska jag ta de lite lugnt innan jag ska på solo-charlestonkurs.
Jag missade ju första kurstillfället, men den här gången ska jag verkligen försöka gå.

Allt detta ska jag klara genom att förstänga min förkyldhet.
Det ska nog gå.

Är jag duktig ska jag ta en massa bilder på hela helgen som jag kan visa upp sen.
Nu måste jag packa ner de sista grejerna.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0