SLU - the place to be

Jag har precis suttit i typ en halvtimme och bara surfat runt på SLU's (svenska lantbruksuniversitetet) hemsida och drömt mig bort...
Jag vill gå där så mycket att det gör ont i mig!
Jag vill bajsa på fysikkursen för jag tycker fysik är så tråkigt och jobbigt, men om den kursen ger mig Uppsala och SLU är det så värt det att jag skulle njuta av varje sekund.
Det känns som mitt kall i livet och jag längtar så efter att det ska börja.
Speciellt efter en dag med otroligt påfrestande barn som skrek så att jag fick huvudvärk och tappade all ork.
Åh, snälla. Låt de närmsta 6 månaderna flyga förbi. Ge mig mitt MVG i fysik b. Låt mig inte glömma att anmäla mig till SLU (som om det skulle hända :)), låt mig komma in. Är det verkligen för mycket begärt?
Kanske lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0