Sjuk

Skit också, jag orkar inte va sjuk...
Nu har jag inte bara cp-skum röst, jag är också bajj i resten av kroppen.
Inget jobb för mig imorgon i alla fall.

Har just kollat på massa avsnitt House med mamma. Det var nått maraton på en canal+-kanal och det passade oss båda perfekt :)
Jag skulle egentligen iväg och dansa, men stannade hemma och hon skulle egentligen träna men stannade hemma, perfekt!

Jag läste ut den sista boken i Grttbjörnens Folk-serien idag.
Jag läste visserligen om dem, men som med alla riktigt bra böcker lämnas man men en viss känsla av tomhet.
Speciellt när böckerna är så stört jävla långa.
Det finns 5 böcker och även om kvalitén givetvis är lite skiftande mellan dem är det en grymt bra bokserie som jag definitvit rekomenderar!
Den allra kortaste beskrivningen jag kan ge, för jag vet att den genomsnittlige bloggläsaren har ett minimalt tålamod, är typ att den utspelar sig på tidig stenålder och huvudpersonen är en liten flicka, Ayla, som blir av med sitt folk när hon är 5 och blir adopterad av en grupp neadertalare. Detta är ju inte direkt något som händer varje dag :)
Sen får man följa hennes mycket spännande liv.
Läs dem!

Kommentarer
Postat av: Johan

Shit, tänk om du har smittat mig!
/Joakim Mossberg

Fan vad segt, du lär väl hinna bli frisk till på fredag iallafall. Krya på dig...

2007-11-12 @ 00:36:13
URL: http://schooner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0