Seg

Yeah, Sticky tar ut sin dagen-efter-rätt.
Det var ingen toppenkväll igår, och jag gjorde det väl heller inte så mycket bättre av att gnälla :P men det var faktiskt gött ändå. Så där lugnt och trevligt.
Jag va inte så sugen på öl igår, så efter ett par cider tänkte jag ta mig en drink. Jag beställde en mohito, osäker på om de gjorde sånna eller inte, men han nicka och blanda och tog betalt.
Det var dock inte en mohito. Det var en GinÅTonic. Fy fan va den smakar! Jag borde ju egentligen gått tillbaka med den, men de tar sån jävla tid att få uppmärksamhet i baren där att jag inte orkade. Mamma sa att ja lukta skit när ja kom hem sen :)

Ikväll ere reker. Försöker samla lite folk, men jag vet inte hur bra de går :P
Jag är nöjd bara jag får äta :)
Hör av dig om du e sugen!

Kommentarer
Postat av: Arna

men det smakade ju mohito.. =S
du e förövrigt jävligt snygg!

2007-11-23 @ 16:29:35
URL: http://arnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0