Scmerzen

Idag har jag varit hos tandläkaren.
Jag ringde dit om en tid för jag har haft ont i en tand i snart 2 veckor nu.
Det var mitt mest smärtsamma tandläkarbesök hittills. Usch!
Först fick ja ta sån där röntgenbild och de e ja så jävla van vid att de va inte så farligt.
Sen drog hon fram tandtråden och görade runt som en vilde och tryckte, gned, pressade och typ sågade precis där de gjorde som mest jävla ont.
Efter det säger hon att hon ska ta bort lite tandsten och säger att de kan isa lite och frågar om ja vill ha bedövning.
Äsch, man är väl en viking tänker jag och säger nej.
Det ska väl tilläggas att jag vet att själva bedövningen ofta gör mer ont än behandlingen den ges för.
Anyway, då tar hon fram borren Allan och stoppar, tillsammans med 14 andra verktyg, in den i käften på mig.
Fy fan vad ont det gjorde.
Det kändes som att hon skar i mitt tandkött med en slö morakniv.
Jag kände mig helt mörbultad när jag gick därifrån...
Nu har jag fått nått extra starkt banan-flour-gojs som gör att jag inte får äta på ännu längre tid än vanligt.
Bajs...
"Om besvären inte gått över om en vecka får du höra av dig igen så letar vi efter en annan orsak"
YEAH, RIGHT!

Kommentarer
Postat av: Johan

Om nåt inte fungerar som det ska - Borra i det. Älskar logiken hos tandvården...

2007-11-15 @ 23:45:38
URL: http://schooner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0