Phweew

Shit vad trött jag är!
Jag borde verkligen passa på att gå och lägga mig nu när jag är så trött.
Men problemet är att jag brukar bli så pigg av att göra kvällsrutinerna att jag inte är trött nog att somna sen när jag väl är i sängen...
Ja, det är stora svårigheter det här...

Jag har en fråga idag.
Vad gör man med vänner som inte hör av sig?
Okay, jag ska inte vara skenhelig, jag är verkligen inte världsbäst på att höra av mig, men jag försöker i alla fall.
Men det finns flera personer jag hör av mig till en del som aldrig bryr sig om att göra detsamma. Det gör ju att man känner sig lite ouppskattad...
Ta den här helgen till exempel:
Jag visste att jag skulle jobba från lördag morgon till söndag morgon, så jag hörde inte av mig om att göra något till nån. Men ingen annan visste att jag skulle jobba.
Ingen hörde av sig.
Jag ska inte säga att jag tror att jag är illa omtyckt.
Jag är väl irriterande rätt ofta, men jag kan vara rätt trevlig också :)
Det är väl snarare så att folk glömmer bort mig av någon anledning...
Jag vet att flera va iväg på konsert på lördagkvällen och ingen kollade med mig.

Missförstå mig rätt, jag går inte och sörjer över detta.
Ni som känner er träffade kan väl ta det som en hint.
Bara en liten kommentar på bloggen då och då kan göra susen.
Det gäller heller inte bara mig. Folk är för dåliga på att höra av sig i största allmänhet.
Tänk på det.

Nu ska jag göra mina kvällsrutiner på ett så sövande sätt som möjligt.
God natt

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag vet att vi har många gemensamma vänner som är riktigt dåliga på att höra av sig. Men jag vet också att vi har väldigt många gemensamma vänner, vilket gör att det ofta är svårt att få med alla när man ska göra nåt. Oftast får man bjuda med sig själv, vet att ingen tar illa upp. Så... Nästa gång jag ska göra nåt, så får du höra av dig :P

2007-11-05 @ 20:21:22
URL: http://schooner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0