Party over here

Yes, igår var det Halloween och givetvis hade Caroline sitt traditionella party.
Jag har inte tid att lägga in nån bild igår, men här kommer ett bildspel på hela kvällen:


image151

Jag var mafioson Miguel

image152

Och jag var bad-ass

image153

Askungen, Rockabilly brud, rödluvan och inte vargen, utan en pudel.

image154

Pudeln hette Love

image155

Här har vi Jesus aka Jakob

image156

Efter ett tag fick Love för ont av att vara varg. Då blev han Rödluvans mormor istället

image157

Yes...

image158

Dockan

image159

Malin som 80-talsdunkare

image160

Siri och Liv

image161

Simon och en liten Buddhistisk pojke aka Elsa

image162

Nu börjar det bli sent...

image163

Nils

image164

Jag fick ett riktigt oktoberregn över mig. Ett sånt där regn där man inte märker att det regnar förrän man är dyblöt. Eller ös-dugg, som jag brukar kalla det. Hejdå, oktober!


Det var en mysig fest. Jag fick godis av Caroline som hon köpte i Tjeckien :) Det ska jag mumsa på idag.
Det var kul att träffa de gamla ung vänstrarna. Det var kul att träffa de flesta :)
Jaja, nu ska jag ta mig upp lite mer och göra lite mer av dagen.
Kanske ska träffa Lina och Sebbe idag. Najs.

Kommentarer
Postat av: cecilia.

hahahahaa, fyfaaaaaaan va snygg du var (K)

2007-11-04 @ 16:01:24
URL: http://heyholetsgo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0