Myspys

Igår blev det myspys hos Sebbe.
Sune, Sebbe och jag köpte tre filmer för 99.
Fast vi såg aldrig på dem, vi kollade lite på idol och lite på Myggan-reprisen.
Fan va trist att Kristoffer åkte ut.
Det var i alla fall väldigt mysigt och kul och sånt och Lina blev tårögd när jag pratade med henne, för hon ville så gärna va med.
Stackars barn, dom sliter så hårt nu för att bli klara med showen tills på fredag.
Då ska jag, Sebbe och Sune åka ner och titta på dem :)
Erik och min syster Emily ska också med, men Emily bor ju där nere i Skåne och Erik gör ju lumpen där, så de åker dit själva.
Erik ska dock med hem, så det kommer bli lite roadtrip till nästa helg :)
Jag tog lite bilder igår också, de blev inge vidare så klart, men jag tänkte lägga upp några ändå.
Btw, jag borde inte varit uppe så länge, fy fan vad min röst är pajjad nu...

image166

Alla är pigga och Sune är på flip-off-humör

image167

Här försöker Sebbe återgälda gesten, men lyckas så där...

image168

David var som vanligt på topp

image169

Detsamma gällde naturligtvis Vincent

image170

Erik har ryckt in och fått tillhörande frisyr


image171

Till slut var det bara jag, Sebbe, Sune...

image172

...och Viktor, som här ser ovanligt begåvad ut.

Ja, det var ännu en sån där kväll som fick en att önska att vi skulle till Porthälla dagen efter och träffas där med.
Men, för att avsluta på mest tveksamma sätt ska jag dra en klyscha;
The show must go on


Kommentarer
Postat av: Johan

Jag pekar ju bara på en skalbagge i taket...

2007-11-11 @ 01:05:22
URL: http://schooner.blogg.se
Postat av: Hanna

Sötnosen! Hur gör man för att få en sån där besöksräknare som du har? Min bättre hälft har nu äntligen skaffat sig en blogg med :)

2007-11-11 @ 01:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0