Mästerdetektiven

Jag träffade ex-Kalle på gymmet i helgen.
Ja, alltså, han heter fortfarande Kalle, men han är ett ex.
Det var riktigt trevligt. Jag har inte träffat honom sen han drog in i lumpen och nu ska han mucka till helgen.
Jag tycker om att träffa folk jag inte sett på länge, få höra lite lägesrapport och höra att de mår bra.
Han och hans flickvän har planer på att flytta ihop till exempel, det lät riktigt trevligt :)
Ja, anledningen till titeln är alltså att han heter samma som Mästerdetektiven. På riktigt.

Åh, ibland hatar jag att köra bil.
Jag låg i omkörning på motorvägen, körde lite för fort för att komma förbi snabbare och det lägger sig en vilde precis i röven på mig och pressar. Jag blir förbannad efter en stund och blinkar lite med bakljusen. Det är väldigt obehagligt att ha nån så nära, händer de något och jag måste bromsa blir jag hyffsat mosad.
Men han gav sig inte! Han blinkade bara tillbaka med helljusen och när jag var förbi fräste han på som fan.
Sån gör mig riktigt irriterad.
Mitt enda hopp var att det fanns nån döende i bilen så att han faktiskt hade en anledning att bete sig så.

Kommentarer
Postat av: Tove

aaahaa, den kalle! kände mig seg där ett tag. Borde höra av mig, tror han verkligen saknar mig... hade alltid ett gott öga till mig. ;P att vara med er på hönö tillhör nog dock en av de finaste sommardagarna de senaste åren.

puss!
"Silence! I´ll kill you!"
"We will now sing a finish song??"

2007-11-26 @ 23:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0