Lägenhetssökande i Göteborg del 2

Jag blev just uppringd av en kvinna om ett rum jag sökt.
Detta gällde just ett rum och inte en lägenhet, så jag var väl egentligen inte så intresserad, men jag hade slängt in en ansökan i alla fall.
Det var ett rum på 20 kvm i Vasastan på 2700/månad.
Lät helt okay, även om jag helst vill ha eget.
Hon frågade när jag tänkt att jag ville flytta in och jag sa typ januari-februari och hon sa att det var alldeles för sent, så då sa vi hejdå.
Äsch päch, det gör inte så mycket :)
Hon lät ändå inte så himla trevlig, haha!

Men det var ju kul att märka att det ger något alls i alla fall! :)

Kommentarer
Postat av: Sabrina

HEj Amanda, ja! Tack för din kommentar. Ja, jag hoppas verkligen inte det är något allvarligt. Hade det vart allvarligt hade dom väll inte skickat hem mig antar jag! Puss på dig!

2007-11-06 @ 00:21:43
URL: http://www.metrobloggen.se/sabrinapalm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0