Helgen som gick

Ja du, det blev faktiskt lika kul som jag väntat mig :)
Här kommer bilderna jag lovade:

image173

On the road again...

image174

Det blev ett utdraget besök på Max

image175

Sen blev det till Blomsterlandet för att köpa blommor till Lina.
Strax innan detta tog Sune upp en vattenspruta och undare vad det var i. Alla trodde vatten, så Sune skulle bevisa att det var just vatten. Han sprutade lite i munnen och konstaterade att det faktiskt inte var vatten. Det var växtnäring.
Sen försvann han och var borta i trekvart innan vi hittade honom hög som ett hus i en kundvagn en bit bortom parkeringsplatsen.

image176

Väl i Bjärnum joinade Erik, direkt från marinen.
Han gick klädd så här på Linas show. Nej, jag skojar inte. Han gjorde verkligen det.
Folk trodde att han antingen var överklädd, fikus eller med i showen.

image177

Sen gick vi på Linas show som var toppen!
Dom var givetvis svinbra och jätteduktiga allihop :)
Fast Isak var farligt ful i sin nya frisyr á la gubbstrutt...

image178

Se så vackra de är.

image179

Efter showen skulle Lina och alla de andra på resturang för att fira premiären, så vi stack tillbaka till Linas lägenhet och gjorde det vi gör bäst - degade.
Tydligen var det nått pucko som lyckades dra ett knä ur led och fick åka ambulans. Jag måste höra med Lina hur det gick för honom att dansa efter det...

image180

Så här full och glad var Lina när hon väl kom hemsläntrandes frammåt morgonkvisten, helt utan en tanke på att hon hade gäster.
Svin.
;)

image181

Sen var det slut på Skånevistelsen och eftersom jag glömde min plånbok i min systers väska - smart som jag är - så hade jag inget körkort och Erik fick köra hem.
Han är själv mycket nöjd med den här bilden.

image182

De andra pojkarna var inte så fräsha de heller.

image183

Men jag var givetvis pigg, snygg, fräsh och glad - som alltid.

Jag glömde så klart att ta kort på Duke's Place. Det var fullt upp med annat.
Jag dansa med alla möjliga människor. Bland annat en Israel som nu var bosatt i Tyskland. Det blev ett riktigt spännande samtal med honom :)
Jag såg att det va några andra som tog bilder, så de kommer nog upp på hemsidan inom kort. Då ska jag försöka komma ihåg att lägga upp några här.
Anton fick inte hela sin födelsedagspresent igår, men han fick en Turtles-tidning med tillhörande Turtles-svettband som han blev lycklig över.
Alla har väl kommit ihåg att gratta honom?

Sammanfattningsvis kan jag säga att helgen blev mycket glad och lyckad.
Tack, älskade vänner!

Kommentarer
Postat av: Alex

ohh johan.. den ständige optimisten.

2007-11-18 @ 16:55:22
URL: http://teammanwhore.blogg.se/
Postat av: Johan

Ja jäklar vad kul det var. Mera roadtrips! Hur mycket bensinpengar blev det förresten?

2007-11-18 @ 19:27:04
URL: http://schooner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0