Fars dag

Det har väl ingen missat?
Det är ju den stora dagen idag :)
Min pappa fick en skiva han längtat efter och lite senare ska jag överraska honom med 2 veckors gratis träning på gymmet jag och mamma går på.

Igår blev filmkväll hos Anton.
Härligt, tycker jag.
Något som inte är så härligt är att jag nu nästan tappat rösten helt.
Igår lät jag förjävligt när jag pratade, idag låter jag om möjligt ännu värre...
Jag ska försöka prata så lite som möjligt idag, men det lär väl inte gå superbra direkt.

Om en liten stund ska jag iväg med mamma och pappa och lyssna på Tove som ska predika i en kyrka i Alingsås.
Det var grymt längesen jag var på gudstjänst. Men den här kyrkan brukar ha mycket musik, så jag får hoppas på det.

Ikväll är första kurstillfället med solo carleston-kursen, det ska bli jättekul!
Jag är ju nervös över att plötsligt inte ha en förare att skylla på när det inte går så bra, men det är väl bra att jag övar på koordination och sånt där.
Dessutom kan jag applicera lite av den coola stil jag tänker skaffa mig till Lindy Hopen :)

Jag tänker säga det många gånger under veckan, men på lördag är det Duke's Place och då vill jag ha med absolut så mycket folk som möjligt.
Det är nybörjarkurs först i 2 timmar, då jag tänkte pröva på att vara förare, å jag kommer va precis lika dålig som ni :)
Var där eller var fyrkantig!
(mycket konstigt engelskt uttryck)

Just det, Hanna! Klicka bara på en av siffrorna i min besöksräknare så kommer du till sidan där du hittar dem :)


Bye bye now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0