Drömma

Jag kom just på vad jag drömde om i natt.
Sudenten.

Jag drömmer väldigt mycket och kommer väldigt ofta ihåg det.
Jag läste en hel del drömböcker när jag var mindre och höll på med övingar som skulle göra att man kunde styra sina drömmar och sånt, jag vet inte om det har med det att göra, men jag är bra på att komma ihåg vad jag drömmer i alla fall.
Det tycker jag är himla kul, för drömmar är alltid så störda.

Vad jag drömde i natt var att jag var på väg till studentfesten och hade en massa förberedelser innan dess att ta hand om.
Jag var på typ en förfest nånstans och jag höll på att ringa och smsa massa folk för att de skulle komma på festen. Jag var sjukt trött och vid ett tillfälle låg jag i en säng och sov. Haha, lite ironiskt att jag drömde om att jag sov :)
Jag tror det var jag och Anton som vad i nått litet rum och somnade brevid varandra.
När jag vaknade hade jag lite panik, tänk om jag skulle missa festen!
Jag och någon jag tror jag såg på tv igår begav oss.
Vi träffade på en ashet kille som min vän började stöta på och blev bra stött på tillbaka. Det visade sig att han var en kändis av nått slag som hette Robin. Han var lång, mörk, hade kortklippt afro och friserad, kort skäggväxt = sjukt snygg.
Efter ett tag gick det över till att det var jag som stötte och blev stött på av honom, men då var han inte längre snygg.
Då var han en lång, blek, finnig, tanig kille som var tråkig som fan... Så typiskt mig :P


Jag minns inte hur drömmen slutade, men jag antar att jag aldrig kom till festen, det brukar va så.
Jaja, jag tyckte bara att det var lite kul :)

Någon som vill ge sig på en drömtydning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0