Café-Amanda

Det har blivit mycket caféande de senaste dagarna.
Igår åkte jag in till stan för att träffa Sune, Anton och Thomas och sitta på Flygarns en stund.
Det var slappt och gött.

image184

Antons öl är slut som alltid. Sunes öl är äcklig som alltid.

image185

Thomas och Apan

image186

Thomas gjorde lite progressive art med den överblivna chokladsåsen på tallriken. Utsökt.


Idag fick jag mer jobb på fritidset jag var på igår. Ska dit imorgon med. Tycker om att va på samma ställe flera dagar i rad, det känns bra att de känner igen en när man kommer också.
Efter jobbet åkte jag till Caroline och vi gick in på närmsta café.
Vi ses så sällan trots att vi bor så nära. Lite pinsamt sällan, nästan. Vi är nog lite för lata båda två.

image187

Dricka te med sugrör

image188

Dricka te med vilda ögon och självlysande hår


Nu måste jag kolla upp det där med lönen.

Kommentarer
Postat av: Johan

God. du skrev fel där uppe... sunes öl är god och krämig som alltid.

2007-11-27 @ 21:36:21
URL: http://schooner.blogg.se
Postat av: cecilia

håller med sune!

2007-11-28 @ 16:03:33
URL: http://heyholetsgo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0