Busy, busy, busy

Jag har jobbat ter dagar i rad - min längsta anställning i följd hittills - men imorgon ska jag till ett nytt ställe igen.
Igår jobbade jag 9 timmar. Stört trött efter det.
Idag började jag 7. Sjukt trött.
Imorgon börjar jag 7. Jag är dum i huvudet.

Jag slutade rätt tidigt idag, så jag åkte hem och fixa lite grejer, sen åkte jag in till stan.
Först blev det till polisstaionen där jag fixade med nytt pass inför Afrikaresan och så skulle jag lämna in kniven vi hittade i bilen.
Jag tog en bild på den innan jag stack hemmifrån också

image165

Läskig sak.
Jag fick beretta lite om händelsen och de sa att antingen skulle de hitta något som verkade relaterat eller så skulle de slänga den. Fine, det var ju ändå vad vi skulle göra också.
Sen gick jag till Lindex och kolla deras rea lite.
Hittade ett par asbra byxor inför resan :D
Jag börjar samla på mig för min nya garderob...

Efter det sprang jag ner till utbildningens hus (märk hur allting ligger inom gångavstånd i Alingsås) för att anmäla mig till vårens Fysik B-kurs. Självklart hade jag glömt ta med mig mina betyg, så de får jag gå dit med en annan dag, men nu har jag i alla fall ansökningen inne.

Jag gick till banken för att fixa en grej jag fått brev om, men kom på att det inte var min vanliga bank som hade hand om det, så det blev lite konstigt eftersom jag redan var framme i luckan och hade satt igång arbetet för den lille bankpojken, men det gick fint ändå :)

Snackade med Peter om att träffas lite idag, men han blev barnvakt så det blir väl en annan gång.
Istället ska jag och mamma in och gymma lite. Vi är så duktiga nu! Går dit minst två gånger i veckan!
Nu ska jag äta något litet så att jag inte dör av hunger sen när jag tränar.
Puss

Kommentarer
Postat av: cecilia

det var ingen dålig kniv........

2007-11-09 @ 15:23:15
URL: http://heyholetsgo.blogg.se
Postat av: Alex

Tur att det är kapsylöppnare på den också..

2007-11-11 @ 10:31:59
Postat av: Amanda

Jag vet! Sjukt användbart när man vill rån-bög-mörda någon, som Edvard brukar säga :)

2007-11-11 @ 10:37:25
URL: http://flickanfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0