Beatch!

Hahaha!
Oj, jag fick just årets meddelande på facebook!

Hej!
Om man går in på "View photos of Amanda" så kan man kolla på 70 olika bilder. Det e roligt att alla bilder hade kunnat gå in i mallen "Årets gråaste och tråkigaste 1998".

Ha det bra!

Hahahahaha!
Sjukt intressant skrivet!
Jag känner inte den här killen, men jag har hört hans namn.
Han är alingsåsare, så det kanske förklarar en del :)

Anyway, på detta svarade jag:

Hahaha!
Vad trevligt av dig att ta dig tid av din dag att förolämpa mig :)
Hoppas det kändes givande.

Och kom sedan på att jag borde tillägga:

Förresten rätt interssant att det verkar som att du gått igenom alla 70 när du tyckte de var tråkiga


Jag tycker verkligen att det är intressant att han tog sig tid att både titta på bilderna och skriva till mig.
Vem orkar med något sånt?
Tycker man illa om bilder man ser fortsätter man väl inte?
Tycker man att någon verkar tråkig och grå vill man väl inte starta en konversation med den personen?
Om man aldrig har pratat med någon söker man väl inte sätt att försöka få den personen att må dåligt?

Nej, jag tycker inte att den här killen verkar vidare trevlig.
Och varför skulle jag egentligen bry mig om ifall han tyckte om dem eller inte?
Dom bilderna är väl bara menade att vara intressanta för mig och dem som delar minnena med mig?
Äsch, det finns nog ingen logik i detta, så jag bryr mig inte om att fortsätta resonera.
Men men, jag tyckte det var kul att berätta om i alla fall :)

Kommentarer?

Kommentarer
Postat av: Arna

life's like a box of chocolate, you never know what you're gonna get.
dessutom är folk idioter.

2007-11-06 @ 23:37:49
URL: http://www.metrobloggen.se/ArnaS
Postat av: Arna

stackars kvinna :S

2007-11-07 @ 19:38:29
URL: http://www.metrobloggen.se/ArnaS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0