Vad gör du här?

Jag har ett litet dilemma.
Jag har inte berättat för någon än om att jag har en blogg.
Jag vet inte riktigt varför, egentligen, men det har jag inte.
Jag tror att det är mycket för att jag vill ha gjort det ett tag innan jag visar det för någon. För att verka lite mer erfaren, eller nått. Så att mina vänner som redan bloggat ett tag inte ska döma mig för dåligt, ointressant pladder eller nybörjarmisstag. Om det nu finns nåra sådana inom bloggning.
Nån gång får jag väl berätta för nån. Jag vill väl ändå att nån ska läsa. Anledningen till att man skriver blogg är väl ändå för att man vill bli sedd, annars kan man ju hålla sig till dagboking.

Detta leder mig i alla fall till frågan i rubriken. Vad gör du här, egentligen?
För jag upptäckte efter ett par dagars skrivande att man kan se hur många som har läst en och även om det inte är många, så att det ändå några.
Hur hamnade du här?
Finns det någon slumpfunktion som tar dig till random blogg på den här sidan?
Gissade du på random namn innan blogg.se?
Har du väntat på att någon ska välja just det här domänet så att du kan ägna dig åt att dyrka mig?
Inte vet jag! Svara gärna, det kan vara kul att veta vem som redan vet så mycket om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0