Singel

Oj, är det så här det känns?
Det var så länge sen.

Vad ska jag göra nu då?


Vi träffades idag. Båda ganska osäkra, ville se hur det kändes.
Vi båda kände olika och inge verkade fungera.
Till slut bestämde vi oss för att göra vad alla sedan kommer att höra och säga:
"Åh, vad skönt för er"
Men tänka
"Yeah, right. You wish!"
.

Vi bestämde oss för att göra slut, tilsammans.

Jag vet inte vad som händer nu.
Hur det kommer att gå.
Hur det kommer att kännas.
Allt jag vet är att jag är stolt.
Och att jag har fått nytt hopp.

Stolt över att ha fått vara din första.
Fått nytt hopp av att se att så här är det i ett normalt förhållande.


Jag älskar dig.

Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0